سئو سایت خبری برای یوتیوب
راهنمای جامع سئوی یوتیوب: افزایش بازدید و تعاملات
الگوریتم یوتیوب مجموعهای از معیارها، قوانین و تحلیلهایی است که تعیین میکند کدام ویدئوها شانس بیشتری برای نمایش در نتایج جستجو دارند. محتوایی که برای آپلود در نظر میگیرید، زمان کافی و مناسب را برای بیان تمام سرفصلها و مباحث داشته باشد. رقبایتان را بررسی کنید و ببینید آنها چند دقیقه ویدئو تولید میکنند. آپلود ویدئوها طولانیتر و مفیدتر، به دیده شدن تبلیغات بیشتر در میانه نمایش فیلم کمک میکند. در نتیجه این کار، درآمد دلاری شما از یوتیوب، افزایش پیدا میکند.
اگر میخواهید به یک حرفهای در حوزه سئو یوتیوب و دیجیتال مارکتینگ تبدیل شوید، شرکت در دورههای آموزشی مکتب خونه انتخابی هوشمندانه است. اگر هدف شما از ساخت ویدئوهای یوتیوب، فقط تولید محتوا نیست و به دنبال دیده شدن و رسیدن به رتبههای بالا هستید، لازم است با تکنیکهای سئو یوتیوب آشنا شوید. در ادامه، به معرفی و توضیح ده روش مهم و کاربردی برای سئو کردن ویدئوهای یوتیوب میپردازیم. فاکتور مهم در سئو ویدیو یوتیوب این است که بتوانید تمام نکات سئویی یوتیوب را رعایت کنید. با اطلاع از نکاتی که در ادامه بیان میکنیم، میتوانید ویدیوهای خود را هم برای موتور یوتیوب و هم برای کاربران اینترنتی، سئو کنید. در عمل، بهترین مدت زمان ویدیو بستگی به نوع محتوا، محدودیتهای پلتفرم و هدف اصلی ویدیو دارد.
همه موارد بالا پس از آپلود ویدیو در یوتیوب قابل تنظیم و شخصی سازی هستند و برای اینکه سئو یوتیوب خوبی داشته باشید باید همه این موارد را جدی بگیرید. در این مقاله با مفاهیم پایه و اولیه تا پیشرفته سئو یوتیوب آشنا میشوید. با استفاده از این تکنیکها و همچنین تمرینهایی مناسب سئو یوتیوب که در مقالهای با همین عنوان از مسترتیوب منتشر کردهایم میتوانید به سادگی سئو کانال یوتیوب خود را بهبود دهید. یوتیوب این سیگنالها را با هم ترکیب میکند و مشخص میکند که ویدیوی شما برای درخواست کاربر، چقدر مرتبط، محبوب یا جذاب است. این الگوریتم همچنین فعالیت گذشته شخصی را که در حال جستجو است در نظر می گیرد تا نتایج جستجو برای آن کاربر شخصیتر شود. در این مقاله میخواهیم مهمترین و کاربردیترین اصول سئو در یوتیوب را به شما آموزش دهیم.
در نظر داشته باشید که درک هدف جستجو (search intent) اولین قدم برای دیده شدن است. به عبارتی دیگر، تطبیق محتوای ویدیوی شما با هدف جستجوی کاربر در نتایج جستجو موثر است. برای بهبود رتبهبندی ویدیوها در یوتیوب، در قدم اول باید الگوریتم یوتیوب و فاکتورهای رتبهبندی آن را بشناسیم. یوتیوب بخشی از گوگل است و مثل هر موتور جستجوی دیگری قصد دارد محتوایی ارائه کند که به بهترین نحو به سوال کاربران جواب بدهد. ابزاری است که تحقیقات کلمه کلیدی را انجام می دهد تا سازنده محتوا بتواند در نتایج جستجوی یوتیوب رتبه خوبی را دریافت کند.
گزینه ترنسکریپت کاری میکند که حرفهایی که در ویدیو زده میشود، ترجمه و رونویسی شود. زیرنویس را هم خودتان میتوانید به صورت دستی به ویدیو اضافه کنید و هم از ابزار خود یوتیوب استفاده کنید که کارتان را راحتتر میکند. این کار برای کاربرانی که نمیتوانند ویدیو را تماشا کنند، مناسب است. اما اگر فکر میکنید نمیتوانید با یک کلمه کلیدی پرتکرار و پررقیب شانسی در دیده شدن داده باشید، کلمات کلیدی دیگری انتخاب کنید که رقابت کمتری دارند اما باعث دیده شدن شما میشوند. راهاندازی تست A/B بهمعنای بازاریابی برای گروههای مختلفی از مشتریان با ثابت نگه داشتن هستۀ تبلیغات و آزمون و خطای متغیرهای انتخابیتان است. در نهایت، راهاندازی این مدل تست، به شما کمک میکند که CTR هر گروه از تبلیغات را بررسی کرده و متغیری را برگزینید که بیشتر از دیگران، موجب افزایش نرخ کلیک میشود.
بله تصاویر بند انگشتی جذاب و حرفهای میتوانند نرخ کلیک ویدئوها را افزایش دهند و به یوتیوب نشان دهند که ویدئوی شما برای کاربران جذاب است که این مسئله به بهبود رتبهبندی کمک میکند. این فاکتور مشخص میکند که مخاطبان شما، به طور متوسط چه تایمی از هر ویدئوی شما را مشاهده کردهاند. اگر مخاطبان شما در یکی دو دقیقه اول نمایش ویدیو، ریزش میکنند، یعنی باید فکری به حال کیفیت مطالب و محتواهای ویدئویی خود بکنید. هرچقدر که این زمان را افزایش دهید، تعداد مخاطبان و درآمد شما هم بیشتر خواهد شد. افزایش بازدید ویدیو یوتیوب با سئو و پروموت کردن ویدئوها در کانالهای دیگر ممکن است. میتوانید تبلیغات و رپورتاژ را هم برای کانال یوتیوبی خود انجام بدهید.
با استفاده از لینکهای خارجی و داخلی مناسب، میتوانید به عنوان یک منبع معتبر شناخته شوید و در نتیجه رتبهبندی ویدیوهای خود را در نتایج جستجوی یوتیوب ارتقاء دهید. دریافت لینکهای خارجی میتواند به افزایش اعتبار و بهبود سئوی ویدیو کمک کند. زمانی که به ویدیوهای شما توسط وبسایتها و وبلاگهای دیگر به عنوان منبع اشاره شود، به یوتیوب نشان میدهد که محتوای شما مورد توجه و ارزشمند است. این باعث میشود که الگوریتمهای جستجوی یوتیوب وب سایت شما را بیشتر توصیه کنند و به رتبه بهتری در صفحه نتایج جستجو دست پیدا کنید. به عنوان مثال، فرض کنید میخواهید یکی از محصولات سایتتان را در یک ویدیو بررسی کنید. برای این کار خیلی مهم است که نام محصول را در عنوان و توضیحات ویدیو بنویسید.
البته این بستگی داره که از زیرنویس ناشنوایان استفاده میکنی یا زیرنویس معمولی برای ویدیوت. از تگ نامربوط فقط به این خاطر که فکر میکنی بازدید بیشتری میگیری استفاده نکن – در واقع، گوگل ممکنه به خاطر این کار جریمهات کنه. سابقه جستجو و شخصیسازی بیننده نقش مهمی در سفارشیسازی نتایج داره. اسپارکتورو شبکههای اجتماعی اصلی را رصد میکند و شما را از رصد مدام راحت میکند. برای جدیدترین اخبار، مستقیماً به صفحه روندهای آن بروید و نگاهی به فید آن بکنید.
اشتراکگذاری در شبکههای اجتماعی و وبلاگ باعث افزایش دیده شدن ویدیو خواهد شد. آپلود زیرنویس برای ویدیوها ارزش بیشتری به ویدیو میدهد و آن را در دسترس طیف گستردهتری قرار میدهد. در واقع شما پس از آپلود ویدیو در یوتیوب با صفحه زیر روبرو میشوید که میتوانید اطلاعاتی که در بالا توضیحاتش را دادیم را در این قسمت وارد کنید. یک کانال با سئو یوتیوب عالی، از پلی لیستها به درستی برای دیده شدن بیشتر استفاده میکند. بهترین روش تشخیص تگ ویدیو یوتیوب این است که از تگی استفاده کنید که محبوب رقبای شما است زیرا به این ترتیب یوتیوب ویدیو شما را بهتر می شناسد. برای پیدا کردن تگ مناسب به گزینه view source رفته و عبارت keywords را جستجو کنید.
علاوه براین، ویدیوهای طولانی فرصت بیشتری برای نمایش تبلیغات و درآمدزایی دارند. بنابراین تا جایی که ویدیو شما خسته کننده نمیشود و جذابیت خود را حفظ میکند، از طولانی شدن آن نترسید. هرچند طول ویدیو در حوزههای مختلف متفاوت است اما معمولا 11 دقیقه زمان ایدهآلی برای یک ویدیو در نظر گرفته میشود به عنوان مثال، اکثر ویدیوهای چنل Mr. Beast از 13 الی 20 دقیقه است. با استفاده از صفحه پایان، میتوانید یک ویدیو یا پلی لیست را برای ادامه مشاهده در پایان ویدیو به کاربر نمایش دهید یا حتی از اون بخواهید که کانال شما را سابسکرایب کند. یوتیوب هم این سیگنال را میبیند و اعتبار بیشتری برای ویدیوی شما قائل میشود.
در ادامه، به شما خواهیم گفت که بهترین ابزار سئو یوتیوب چیست و هر کدام از چند ابزار برتر سئو یوتیوب چگونه میتوانند به کارتان بیایند. هرچند موتورهای جستجو نمیتوانند ویدیوهای جاسازی شده را تماشا کنند اما آنها را دوست دارند. افزودن ویدیو روی صفحات وب باعث می شود بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در صفحه شما بگذرانند و احتمال توصیه شدن آن به دیگران افزایش یابد. علاوه براین، ویدیوهایی که به وب سایت شما اضافه میشوند، میتوانند کلمات کلیدی مرتبط را در عنوان، توضیحات یا کپشن داشته باشند و به بهبود سئو در یوتیوب کمک کنند. سئو یوتیوب به ویدیوهای شما کمک میکند تا در نتایج جستجو و همچنین در بخش پیشنهادات یوتیوب بهتر دیده شوند. این به این معناست که زمانی که کاربران کلمات کلیدی مرتبط با محتوای شما را جستجو میکنند، ویدیوهای شما در صدر نتایج قرار میگیرند.
یکی از دلایل اصلی این موضوع این است که تمایلات مخاطبان شما روز به روز در حال تغییر است. بنابراین، شما باید خود را با نیازها و علایق مخاطبانتان تنظیم کنید و در ارائه محتوا به روز باشید. دلیل دیگر به روزرسانی های موجود در الگوریتم یوتیوب است و ممکن است ویدیوهای قدیمی نیاز به اصلاح داشته باشند تا بتوانند مجددا در نتایج جستجو قرار گیرند. یکی از مزیتهای یوتیوب این است که شما میتوانید برخی از ویدیوهای خود را بدون از دست دادن لینک یا آمار مشاهده ویرایش کنید و بخشهایی را که نمیخواهید حذف کنید. اصلیترین روش جذب مخاطب یوتیوب، داشتن محتوایی مفید، جالب و با کیفیت است. به این منظور، شناخت ترندها و استفاده درست و موثر از آنها میتواند تاثیر زیادی بر موفقیت شما بگذارد.
سئو یوتیوب، کمک میکند تا ویدیوهای شما در نتایج جستجوی یوتیوب بالاتر قرار بگیرند، بیشترین تعداد بازدید و تماشاکنندهها را جذب کنند و در نتیجه، رتبه ویدیوهایتان را بهبود بخشید. یکی دیگر از عوامل مهم در بهبود سئو یوتیوب، بهینهسازی عنوان و توضیحات ویدیوها است. عنوان ویدیو، اولین چیزی است که کاربران و موتورهای جستجو با آن روبرو میشوند. بنابراین، باید عنوان ویدیو را جذاب، مختصر و دقیق انتخاب کنید و حتما حاوی کلمات کلیدی مرتبط با محتوا باشد. همچنین، توضیحات ویدیو نیز باید شامل کلمات کلیدی و اطلاعات مفیدی درباره محتوا باشد.
با تحقیق کلمات کلیدی، بهینهسازی ویدیوها، و تعامل با مخاطبان، شما میتوانید کانال خود را به یک منبع ارزشمند برای مخاطبان تبدیل کنید. این تکنیکها شامل بهینهسازی عنوان ویدئو، توضیحات، کلمات کلیدی، تصاویر بند انگشتی و حتی نحوه تولید محتوای ویدئویی میشود. با استفاده از این تکنیکها، شما میتوانید مخاطبان هدف بیشتری را به ویدئوهای خود جذب کنید و دیده شدن در یوتیوب را به حداکثر برسانید. سئو یوتیوب در واقع همان شاهراه موفقیت در این پلتفرم پرقدرت و تأثیرگذار است. یوتیوب با داشتن میلیاردها کاربر فعال ماهانه، به عنوان دومین وبسایت پربازدید جهان شناخته میشود. اما در این دریای وسیع محتوا، چگونه میتوانیم اطمینان حاصل کنیم که ویدیوهای ما دیده میشوند و به دست مخاطبان هدفمان میرسند؟ پاسخ، سئو یوتیوب (YouTube SEO) است.
تصویر بندانگشتی ویدیوت تصویر اصلیای هست که بینندهها موقع اسکرول کردن لیست نتایج ویدیویی میبینن. دستههای یوتیوب مخزن بزرگ ویدیوها رو در موتور جستجو به دستههای مختلفی مثل بازی، آموزش، موزیک ویدیو، حیوانات خانگی، مد و غیره تقسیم میکنن. ایجاد یک برنامه محتوایی وقتی کانال یوتیوبت روی موضوعی که دوست داری متمرکزه، میتونه ساده به نظر برسه. اما بیشتر اوقات، چالش در ایدهپردازی نیست – بلکه در اجرای اونهاست. در ادامه مهمترین نکات و استراتژیهای سئوی یوتیوب رو پوشش میدیم تا بتونی محتوات رو به طور موثر برای جستجوهای یوتیوب بهینه کنی.
شما میتوانید بدون نیاز به استخدام طراح و گرافیست، طرحهای گرافیکی حرفهای بسازید. Canva حتی قالبهای آمادهای دارد که میتوانید با کمترین تلاش، تصاویر کوچک ویدیویی بسیار خوب ایجاد کنید. از برخی جهات، میتوانید قسمت SERP یوتیوب را مانند یک فروشگاه دیجیتال تصور کنید؛ شما محتوای خود را می فروشید و جستجو کنندگان وقت خود را صرف میکنند. در هر SERP، شما باید به عنوان بهترین، حرفهایترین و کاملترین محتوا در مورد موضوعی که جستجو کردهاند، به شکل متمایزی ظاهر شوید. بعد از اینکه کلمات کلیدی خود در عنوان و توضیحات قرار دادید، کار دیگری که باید انجام دهید این است که آنها را در بخش «برچسبها» یا «Tags» قرار دهید. با این حال، حجم، فاکتور بسیار مهمی است؛ چرا که معیار بسیار خوبی از میزان محبوبیت و گستردگی جستجوی موضوع شماست و میتواند به شما کمک کند که با چه اولویتی درباره چه چیزی ویدیو بسازید.
می توانید ویدیوی سایر سازندگان را مشاهده و نکاتی که باعث شده است که یک ویدیو بسیار خوب باشد را یاد بگیرید. می توانید در مورد اینکه ویدیوی خوب چیست، چه کاربردی دارد و چرا کاربر آن را دوست دارد، تحقیقاتی انجام دهید. این درک رسانه ای کمک می کند سریع تر به اهداف خود دست پیدا کنید. شاید Canva رو به عنوان قالب طراحی برای ایجاد انواع کارتها، عکسها، لوگوها و موارد دیگه بشناسی. اتفاقاً این محصول محبوب یک سازنده تصویر بندانگشتی برای ویدیوهای یوتیوب داره. یکی از ویژگیهای محبوب Ahrefs، جستجوگر کلمات کلیدی هست که بهت اجازه میده جزئیات مربوط به کلمه کلیدی مورد نظرت رو جستجو کنی.
اگر عبارت «استوری های اینستاگرام بازاریابی محتوا» را انتخاب کنید، جستجو حتی دقیق تر می شود و شانس موقعیت یابی ویدیوی خود را به خوبی افزایش می دهید. این اتفاق در یوتیوب نیز رخ می دهد که سیستم جستجوی خود را ارائه می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی کانال ها و ویدیوهای مورد نظر خود را پیدا کنند. موتورهای جستجو در بسیاری از مکان های دیگر در اینترنت وجود دارند. به عنوان مثال، وقتی به یک وب سایت دسترسی پیدا می کنید، معمولاً یک امکان جستجو در آنجا وجود دارد که محتوای داخلی را پیدا می کند. در حالی که یادگیری سئو یوتیوب به مهارتهایی مانند کیورد ریسرچ و شناخت الگوریتم یوتیوب نیاز دارد، با شرکت در دورههای آموزشی مثل مکتب خونه، میتوانید این مهارتها را بهآسانی کسب کنید.
با توضیحاتی جذاب، میتوانید تعامل ویدیویی خود را افزایش دهید و با یوتیوب امتیاز کسب کنید. بازدیدهای زیادی ایجاد می کند، اما رتبه بندی برای آن بسیار رقابتی تر است. بنابراین، باید بدانید کدام کلمات کلیدی ویدیوهای شما را به بهترین شکل شناسایی می کنند و در عین حال، پتانسیل جذب بینندگان بیشتری را به کانال شما دارند. استفاده از زیرنویسهای مرتبط در ویدئوها میتواند دسترسی کاربران به ویدئوهای شما را افزایش دهد و درک محتوای شما را برای افراد غیر فارسی زبان یا دارای محدودیتهای شنیداری آسانتر کند. اگر محتوای شما حاوی اطلاعات ارزشمند و کاربردی باشد، کاربران تمایل بیشتری به دیدن آن دارند. زمانی که کاربران مدت زمان بیشتری روی ویدئوی شما بمانند، یوتیوب به این نتیجه میرسد که ویدئوی شما ارزشمند است و شانس بیشتری برای نمایش در نتایج بالای جستجو دارد.
یوتیوب از تگها استفاده میکنه تا محتوا و زمینه ویدیوت رو درک کنه. برای قسمت بعدی توضیحات، کلمات کلیدی دقیق رو همراه با ترکیبی از تطبیقهای گسترده و عبارات در توصیف محتوات وارد کن. اما ایده خوبیه که معیارهای متمرکزی رو هم انتخاب کنی که با اهدافت همسو باشن. مثلاً اگه میخوای مخاطبت رو افزایش بدی، تعداد مشترکین، نمایشها و حفظ مخاطب رو پیگیری کن. یه زمانی ساختن یک کانال یوتیوب برای یک موضوع گسترده مثل “بررسی محصول” یا “تکنولوژی” ساده بود، اما امروزه کانالهای جدید یوتیوب به یک تمرکز خاصتر نیاز دارن. در عوض، یک استراتژی محتوای جامع شامل کارهای نوشتاری مثل وبلاگها و کتابهای الکترونیکی، و همینطور رسانههایی مثل پادکستها، محتوای تصویری و ویدیوهاست.
همچنین، به جذب مخاطب با استفاده از علائم نگارشی صحیح، جملات کوتاه و گیرا، ضربالمثلها و بازی با کلمات بپردازید تا آنها را به تبلیغات کلیکی خود، علاقمند کنید. برای بهینهسازی عنوان تبلیغات و بهبود CTR، از کلیدواژههای ترند و مرتبط با موضوع، صنف، ویژگیهای محصولات، مزایای خدمات و… استفاده کنید. اگر تا به حال این نکات را در کانال خود اجرا نکردهاید، حالا بهترین زمان است! برای رشد کانال و دیدهشدن بیشتر در یوتیوب، همین امروز شروع کنید. اگرچه محتوای بلند (Long-form) همچنان اهمیت دارد، اما استفاده از Shorts بهعنوان بخشی از استراتژی محتوای شما ضروری است.
سپس، از این کلمات کلیدی در عنوان و توضیحات ویدیوها استفاده کنید. ارائه محتوای با کیفیت و جذاب، تعامل با کاربران و جذب بازدید کنندگان از طریق لایک، نظر و به اشتراک گذاری نیز از راهکارهای سئو یوتیوب است. پیگیری و تحلیل عملکرد ویدیوهایتان با استفاده از ابزارهای تحلیل سئو مختلف میتواند به شما کمک کند تا استراتژیهای بهبود رتبه بیشتری را اعمال کنید و نتایج بهتری را در یوتیوب به دست آورید. در این آموزش سئو یوتیوب به شما نحوه بهبود رتبه ویدیوهایتان در جستجوهای یوتیوب را آموزش دادیم. همانطور که اشاره شد ابتدا نیاز است که کلمات کلیدی مرتبط با محتوای ویدیوها را شناسایی کنید و در عنوان، توضیحات و محتوای ویدیوها از این کلمات استفاده نمایید.
توضیحات به اندازه عنوان مهمه و محتوای ویدیوت رو با جزئیات توصیف میکنه. خبر خوب اینه که 5000 کاراکتر داری تا محتوای ویدیوت رو به رخ بکشی. اگه تحقیق گسترده کلمه کلیدی انجام دادی، یه مشت کلمه کلیدی پرترافیک و مرتبط داری. پس، عنوانت باید تا جای ممکن به عبارتهای جستجوی کاربر نزدیک باشه. برنامهریزی جامع محتوا شامل قابلیتهای قوی تولید ویدیو با تصاویر با کیفیت، محتوای ویدیویی یا صداگذاری واضح و مختصر، عنوان کوتاه و قدرتمند، متن توضیحی طولانی و خیلی چیزهای دیگه میشه.
موتورهای جستجو تلاش میکنند تا ویدیوهایی را نمایش دهند که به کاربران ارزش افزوده بیشتری ارائه میدهند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که محتوای ویدیوهایتان منحصر به فرد است، اطلاعات مفیدی ارائه میدهید. ویدیوهایی با مدت زمان مناسب، به کاربران اطلاعات کافی را ارائه میدهند و از ترکیب محتوا و طول مطلوب برخوردارند. توصیه میشود مدت زمان ویدیو را مطابق با محتوا و نیاز کاربران تنظیم کنید. آموزش سئو یوتیوب میتواند به شما کمک کند تا بیشترین تعداد بازدید، لایک، اشتراک و نظر را جذب کنید و به تبع آن، ترافیک بیشتری به کانال یا ویدیوهایتان داشته باشید. یکی از سادهترین راهها برای بهبود پروفایل و هدایت ترافیک، قرار دادن آدرس سایت در دیسکریپشن پروفایل است.
گاهی ممکن است استفاده از برخی کلمات کلیدی در عنوان برای کاربر انتظارات غیر واقعی را ایجاد می کند که این موضوع می تواند به ویدیو آسیب وارد کند. اگر عنوان و محتوا هماهنگ باشند، می توان گفت که یک ویدیوی موفق را منتشر کرده اید. باید مطمئن شوید که ویدئو با توجه به نام عنوان به سرعت به موضوع اصلی اشاره می کند. هشتگ ها قابل کلیک هستند، بنابراین بهتر است در انتخاب هشتگ از کلمات کلیدی مرتبط با محتوا استفاده کنید. استفاده از چند هشتگ در توضیحات یوتیوب می تواند ایده خوبی باشد، اما استفاده بیش از اندازه توصیه نمی شود، چرا که یوتیوب استفاده بیش از اندازه هشتگ را به عنوان یک هرزنامه شناسایی می کند.
با استفاده از همان تکنیک بالا، میتوانید عبارت مورد نظر را در گوگل نیز جستجو کنید و نتایج مرتبط با آن را مشاهده کنید. هدف از پیدا کردن عبارت کلیدی، عبارتیست که کاربران به دنبال آن هستند و توسط رقبا اشباع نشده باشد. پس از تایپ عبارت کلیدی مورد نظر، با پیشنهادای یوتیوب روبرو میشوید. روی یکی از این پیشنهادات کلیک کنید و کانالهایی که در حال حاضر در این عبارات جایگاه دارند را بررسی کنید. از هشتگها میتوانید در متن توضیحات ویدیو هم استفاده کنید؛ چون بعد از انتشار در یوتیوب به شکل هایپر لینک نمایش داده میشود.
به طور طبیعی یعنی یوتیوب ویدیوهای طولانیتر و با ماندگاری بالا را ترجیح میدهد که مخاطبان برای مدت طولانیتری آنها را تماشا میکنند. فیلمنامه میتواند به شما کمک کند که محکمتر صحبت کنید، مواردی مثل «هممم»، «آه» و «من کجا بودم؟» را حذف کرده و توجه بینندگان خود را جلب کنید. این کار باعث سریعتر شدن ریتم ویدیوی شما میشود؛ به همین خاطر میتوانید روی حذف محتوای اضافی متمرکز شوید. ما به شما کمک میکنیم تا عناوین و توضیحات ویدیوهای خود را به گونهای بنویسید که نه تنها مخاطبان جذب شوند، بلکه الگوریتمهای یوتیوب هم آنها را به راحتی شناسایی کنند. علاوهبر این، بهرهگیری از کلماتی که احساس کمبود وقت، از دست دادن فرصت و فوریت را به مخاطب منتقل میکنند، در عناوین تبلیغاتی استفاده کنید.
این کار میتواند به شما در ایدهپردازی برای محتوای کانال یوتیوب هم کمک کند. یکی از بزرگترین مزایای سئو یوتیوب این است که باعث جذب ترافیک هدفمند میشود. با استفاده از کلمات کلیدی و استراتژیهای بهینهسازی، ویدیوهای شما به دست کسانی میرسد که واقعا به موضوع شما علاقه دارند. این جذب ترافیک هدفمند باعث میشود تا میزان تعامل کاربران، شامل لایک، کامنت، و اشتراکگذاری، افزایش پیدا کرده و کانال شما به افراد بیشتری پیشنهاد شود. زمانی که تحقیق در مورد کاربران را انجام نداده اید، به دنبال جستجوی کلمات کلیدی برای محتوا نباشید. الگوریتم یوتیوب به این صورت است که تصمیم نمیگیرد که محتوا را برای چه کسی ارسال کند، بلکه با بررسی تاریخچه و ترجیحات کاربر مجموعه ای از ویدیوها را برای او انتخاب و ارسال می کند.
در صورتی که سؤالی دربارۀ نرخ کلیک دارید، از طریق بخش نظرات همین مطلب، با ما در ارتباط باشید. در اینجا برایتان تعدادی عنوان تبلیغاتی جذاب را جمعآوری کردهایم که مخاطب توانایی مقاومت در برابر آنها را ندارد. با استفاده از تکنیکهای افزایش CTR، میتوانید در کوتاهترین زمان، شاهد رشد کسبوکارتان باشید. امروز ما میخواهیم در مورد یوتیوب ، و در واقع در مورد سئوی یوتیوب حرف بزنیم. خیلی از تگ هایی که استفاده میشه معمولا خیلی ها نگرانی اینو دارن که نکنه چون تکراریه و یکی دیگه زده ویدیمون دچار مشکل بازدید بشه و افت کنه.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/